Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 27, 2009

Jangan Pernah Melawan Takdir Tuhan

cinta mmg indah..cinta itu utk mansia dan manusia dijdkan oleh penciptaNya dgn berpsngan..spt adam dan hawa..romeo dan juliet..laila dan majnun..(poyo je aku ni)..hehehe..
tp agk pelik dan ganjil jika menjalinknnye dgn org sesama jantina kite..mgkin bg sesetgh pihak hal tuh biasa.tp bg saya yg bergelar seorg perempuan,bnda tu agk luar biasa dan ini berlaku pd saya..

saya mengenalinye sbg seorg kwn..die menghulurkan salam perkenalan pd saya sewaktu kami msing2 ada program yg dianjurkan..erm tak perlu lah bgtau program pe yg kami hadiri..jika siapa yg mengenali saya..pasti thu bgaimana saya berkwn dgn org..bgaimana cara saya..saya melyn mcm bese..mcm saya lyn kwn2 saya yg laen..hurm tak sangke die mmndg ke arah laen dan saya tak sangke ini terjd pd saya..
die xpnh mtk..bak kate org yg nk kpel tuh..declare..hehehe..cm klakar jee..tp cara die saya dpt syak dan stiap pe yg die bgthu saya dpt ase kn yg die ad simpan sesuatu di luar jangkaan saya sndri..

saya mengakui..die mmg bek..ambil berat tp bg saya itu hnya lynan kwn kpd kwnnye..bkn lbh dri kwn..dan sy bkn jnis songsang mcm tuh..dan saya tak terdesak dgn sume tuh wlupun saya bkn punya sape2..

kawan..kau lemparlah..kau taburlah kemewahan dan kekayaan kau pada aku..aku tak pernah cair dgn sume tuh..dan aku tak nak kau anggp aku bhgia dgn sume tuh..aku anggp kau kwn jee...kite msing2 punya ape yg sme dan patutnye jodoh kite hanya pada manusia bergelar lelaki..mgkin kau kecewa tp aku tak nak tggung dosa..dosa yg mgkin Allah tak pernah ampunkan..dan aku nak kau tahu,sayang dan kasih aku hanya pada seorg lelaki jee..tak pernah bertukar ganti..dan wlau ape pun terjadi..wlu stu hari nty aku ditakdirkan menyimpan sikap anti-lelaki..aku tak kan pernah tukar per yg dh ditentukan dan aku tak kn pernah melwan takdir Allah..terima kasih sbb pernah bergelar kwn aku.. ;D

No comments:

Post a Comment