Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 31, 2010

saranghae


saya bersama awk sudah 7 bulan..

rasa dah lame mengenali awk..rasa dah lame gelak ketawa dengan awk..rasa dah lame menangis tentang awk...mengenali awk adalah perkara paling indah dalam hidup saya..awk sentiasa ada bila saya perlukan..awk sentiasa ada bila saya dalam keadaan yang saya sendri tak dapat selesaikan..awk sentiasa menyokong atas apa yang saya ingin lakukan..terima kasih kerana menjadi peneman saya selama ini..saya amat hargai atas apa yang awk lakukan pada saya..terima kasih kerana buat diri saya menjadi gadis yang merasakan dunia ini amat berharga dan lebih bermakna..terima kasih sebab lengkapkan hidup saya...terima kasih utk segalanya..
saya harap perkenalan kita bukan hanya 7 bulan ini sahaja..harap biarlah selama-lamanya..

p/s: saya tak kesah ape yg org kate ttg saya..mungkin kadang2 menjadi mainan dalam fikiran saya..tapi insyaallah..harap sume yg telah terjadi tidak akan berulang lagi..

saya sayang kat awk..

No comments:

Post a Comment