Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 23, 2010

saya? happy..

mungkin cerita ni dah lambat..tapi masih terase baru dan segar je cerita ni dalam minda saya..*kalau awk tak rasa cam tu,tak pe ye ;) ingat lagi..ada satu malam tuh..result dapat check..begitu excited untuk melihat keptusan peperiksaan..melihat hasil-hasil selama 1 semestar belajar.. ;) mula-mula nak check..huh cam biasa la..website poli yang agak lambat plus internet lembab macam siput babi..huhuhu.. memang tak dapat check.. dengan rasa hampa.. terus menutup pc yang agak mengecewakan dan menyakitkan hati.. and on the way mau tdo..kawan mesej :

dia :uit..ko dah check result ko?
saya : ha?blh check ker?aku bukak tadi tak boleh pun..
dia :meh sini no matrik and ic,aku suh **** check kan


dup dap dup dap..

memang berdebar-debar rasa nya..hehehe..rasa macam tunggu dijatuhkan hukuman gantung.. ;)
ttttuuuttt... hp bunyi..

dia : dyla,pointer ko **** .. ko fail math..yang lain ok..
saya : thanks ;(

waahhhhhhhhh....
mau tak nanges! math fail..pointer..huh..no bad la..huhuhu...
malam tu jugak kol sape yang boleh kol..orang tido dikejutkan supaya melayan saya sebentar even tengah gado masa tuh..tolak ke tepi lu..dah beh nanges,baru gado balik..hehehe.. ;)

masa tu jugak..terdetik rasa malu..rasa tak puas hati..rasa menyesal..rasa nak kuarkan balik buku math..and study..huhuhu..memang sedih gilak kot.. ;(

rasa malu nak tuntut benda yang patutnya dituntut.. batalkan saja niat tuntutan tu.. ;(

tapi dalam hati tiba-tiba terdetik nak bagi tahu orang..hahaha..tentang "kejayaan yang agak nak cemerlang gemilang terbilang" tuh..

bila diberi tahu,ada yang merasa hairan + pelik dengan keputusan itu...bukan pelik dengan keputusan saya..tetapi pelik dengan sepantas kilat result keluar begitu cepat..;*

tiba-tiba saya yang agak pending mula merasa pelik...abeh exam 27 mei..result kuar 31 mei?? pelik tak??awk tak pelik tak pe..tapi saya pelik.. ;)

ada desas desus *wah ayat kate ada paper yang belum disentuh lagi oleh pensyarah..lagi la saya bertambah pelik..abis?apakah makna keputusan tu keluar??memang saja nak suh mentelaah math balik ker?

then atas nasihat kawan : ko tunggu je la 16 jun punye..tak yah pening..

di pendekkan cerita *malas nak taip dah

yang pasti dan kebenarannya,result saya baik! dan bagi saya agak cemerlang even tak dapat pegang takhta AKJ tu ;)
*terkilan ckit la tak AKJ ;(

dan yang pasti math saya tidak perlu diulang lagi kerana lulus..hehehe.. ;)
dan bahagianya, saya tidak berasa serba salah memiliki barang yang patutnya dituntut yang sudah saya miliki sekarang *ha?tapaham la Dyla ;*

*barang yang saya maksudkan adalah barang yang sudah lame saya inginkan..akan dimiliki jika pointer yang ditetapkan akan berjaya dicapai..tetapi mengikut keptusan tak rasmi,patutnya tak dapat..tapi dapat jugak.. bila dapat keputusan rasmi, Yes saya layak memilikinya ..


thanks sebab hadiahkan untuk saya yang taberapa pandai ni.. tapi saya happy dengan usaha saya dan keputusan saya sendiri..

mood : gembira dan bahagia ;)


No comments:

Post a Comment