Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 15, 2010

pilihan dalam hidup

kesian kau..bila kau cite kat aku..aku sedih sangat atas ape yg jadi pada kau..aku tak dapat bayangkan apa yg akan jadi kalau aku ada kat tempat kau..babe,aku harap kau kuat utk tempuh sume ni..ni sume dugaan yg dah tertulis utk diri kau..aku sebagai kwn,aku mampu tolong yg termampu je..aku harap kau ok sekarang..kadang2 dalam hidup ni,tak sume yg kita impikan akn tercapai..tak sume yg kite rancang akan dapat..lepas ni,aku harap apa pun keptusan yg blh ubah hidup kau,aku hrap kau buat keputusan tu betul2..aku tak nak hidup kau tak ada hala tuju nanti...aku syg kat kwn2 aku..mgkin cara aku ambik berat smpai ada yg kate aku sbuk hal org...mgkin org kat luar tu tak tahu ape yg jadi dalam hidup aku dulu..aku tak kesah la..ape org nak kate..kau fhm kan knp aku berkelakuan camtu..?aku doakan kau ok dan selamat..tak kesah la kat mane kau berada pun sekarang...love u babe!

No comments:

Post a Comment