Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 8, 2010

lenguh-lenguh kaki bersama

semalam hari yang paling memenatkan..dengan jem kt KL...sangkut kt KTM..bersesak dengan orang..huh..dah macam tin sardin..hehehe...tapi seronok..pengalaman yg takkan dilupakan..hehehe...first time merasai tu sume bersama dia..hehehe...

Tak Nak Naik Dah..ayat yang terpacul keluar dari mulut dia..hehehe..mungkin sebab bersesak dengan orang...huhuhu..tapi awk,saya sronok...di guard oleh awk di tengah-tengah orang ramai..hehehe..pegi KL semata-mata hanya kerana barang tu...thanks syg...tak sangka dapat gak...pointer tak smpai 3 pun..malas nak mintak dah..tapi awk kate,tak pe...boleh la tuh..kalau bundar 3 jgk..hehehe...thanks..i appreciate that syg..tak keje pun penat mcm keje je kan??hehehe...
*tapi akhirnya keputusan saya yang sebenar berjaya pada apa yang saya target jgk..

I Love You...
*cerita ini bukan niat untuk menunjuk tapi niat untuk berkongsi kegembiraan yang saya rasakan..
awk rasa saya menunjuk,go ahead..tak kesah pun..

No comments:

Post a Comment