Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 29, 2010

all the best wahai kawan terbaik saya


entry saya ini khas saya tujukan pada buah hati kesayangan saya + geng bergosip + geng keluar beli makan kat ACE Cafe + geng berkaraoke di Ole Ole ;)

i love u la sayang. no matter what. and saya doakan awak berjaya di tempat kerja baru tu. wah. sunggu teruja bila dapat tau kau nak start kerja dah. wah best best. and jangan lupa belanja aku tau. hehe. sayang kau lebih.
kau selalu cerita kat aku tentang apa yang jadi pada diri kau. tak pe lah sayang. awk kuat ok? hadapi semua itu dengan tabah. ada hikmah disebalik semua itu. kalau tak ada cabaran bukan la hidup nama nya sayang. ok? yang lepas itu biarlah dia pergi. ok? pandang kehadapan. jangan dengar cakap orang. yakin pada diri kau yang kau boleh. aku sentiasa support kau. insyaallah, Allah akan sentiasa ada dengan kau.and terima kasih segalanya sebab kau sentiasa ada bila aku ada masalah. and sekarang, aku belajar untuk harungi itu semua. terima kasih!

p/s : i love you,

No comments:

Post a Comment