Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 26, 2010

antara kami dan mereka.

rasa ingin marah dan memberontak. itu sahaja yang saya fikirkan. kenapa orang sekeliling mahu samakan kami dengan mereka? mereka lain. kami lain. dan saya tahu apa yang terbaik untuk saya. bukan mahu takbur atau riak dengan apa yang saya ada. bukan begitu. tetapi dengan percakapan mereka itu, membuatkan saya kurang selesa. tapi tidak sama sekali saya ingin membenci mereka. mereka la permata hati saya selama ini. saya tahu, mereka takut dengan kesilapan mereka yang disamakan dengan kami. ye. saya faham itu. dan saya belajar memahaminya. saya tahu. mereka ingin kan yang terbaik untuk saya dan tidak mahu kesilapan sama berlaku. saya akan hargai itu. tapi percaya, kami lain dengan mereka. ;)

maafkan saya jika percakapan saya kurang disenangi.

No comments:

Post a Comment