Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 23, 2010

cinta hati

I love my study now. Rasanya semester ni best dari yang lepas sebab subjek tak banyak kot. Hehe. ;) and hope semester ni better than last semester.
Bila cerita pasal study ni. Erm rasa kerdil di kalangan kawan-kawan yang saya kenali. Bukan apa. Kebanyakan mereka sedang sibuk dengan degree. Tapi saya? Masih merangkak-rangkak dengan sijil saya. Yes sijil. Saya tak malu nak kata kat orang yang saya masih sedang berusaha untuk menghabiskan SIJIL PENGAJIAN PERNIAGAAN saya. Insyaallah, hujung tahun ni habis la. Rasa cemburu dengan kawan-kawan yang sudah sampai ke tahap degree dan ada juga yang sudah selesai dengan degree mereka. Bila agaknya saya di tempat mereka. Mesti bangga mak dan ayah. ;)
Tak apa lah Dyla. Jauh lagi jalan yang kamu akan lalui itu. Sijil -> Diploma -> Degree = ;p harap semuanya berjalan dengan lancar.

*Tidak sabar rasanya mempunyai kerjaya sendiri. ;P

No comments:

Post a Comment