Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 20, 2010

i need more


I miss my old life. Cewah. Cakap macam awk tu dah jadi artis je sekarang. Hehehe. Tak la. But serius. I miss my old life. Tapi bukan nak kata life sekarang sangat sangat suck. Biasa saja bagi saya untuk dilalui. Ada kelas, pergi kelas. Meet my Skuter’s Partner. Hahaha. Nazirah lah. And my classmates. And And ignore pada sesiapa saja. Hehehe. Then dah habis kelas. Petang kerja. Bulan puasa je. Lepas puasa tiada kerja sudah. ;) tapi memang itu yang saya mahu. Tak nak lah kerja lagi. Mungkin effect my study pulak. Huhuhu. Bukan pandai sangat pun. Lain la awk nye HPNM tu tinggi sayang. Hehehe.

Berbalik tentang life saya. Iaitu hidup saya. Apa yang saya sangat rindu ialah, saat saya dapat meluangkan masa dengan perkara perkara yang saya suka. Meluangkan masa dengan orang orang yang saya sayang. Lepak-King bersama teman teman. Online berjam jam. Tidur dengan cukup dan selesa tanpa set alarm untuk bangun. Wah. Asyik. Hehehe. Sekarang selalu saja tak ada masa untuk itu. Betapa busy nya hidup sekarang, sampai berbuka puasa dengan keluarga pun belum lagi. Pergi bazaar lagi la. Tak pergi lagi. Hehehe. Saya juga rindu untuk sibuk sibuk ke dapur dengan my lovely mum. Order kuih apa nak makan buka nanti. “Mak, nak makan puding jagung la.” Bla bla bla. Hehehe.

Tapi dengan melalui life sebegini sekarang, banyak perkara yang saya belajar. Macam mana nak manage butik. Yes. I loike. Bertemu pelanggan pelbagai karenah. Seronok. And dengan life sibuk ni, saya dapat lupakan tentang perkara yang buat saya rasa damn gila. Hehehe. Ye lah. Tak tahu ke? Erm tak apa. Buat buat tahu saja ye? Malas nak rosakkan blog saya yang bagi saya sangat pinkie dinkie ni. Hehehe.

Hope keadaan saya baik baik saja dengan life sebegini rupa sebab ini lah jalan yang saya pilih sendiri tanpa pegaruh sesiapa. Hanya sebulan. Hope sebulan saja. ;)


*chill lah Dyla.


No comments:

Post a Comment