Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 5, 2010

saya terima


sayang. sabar ok? saya tahu awk penuh dengan tanggungjawab nak dipikul. anggap itu semua dugaan. saya terima tu semua. dan awk pun patut menerima dengan hati yang terbuka. biasa lah. saya tak marah pun. dan tak perlu nak marah. and i don't care kalau orang kat luar tu nak cakap apa pasal awk. mereka tak tahu. tapi saya tahu. dalam diri ni. tak semua baik. mesti ada buruk. takkan ada manusia yang sempurna. melainkan Rasulullah s.a.w.
tapi kadang kadang tak semua dapat terima hakikat tu. begitu juga saya. saya buat begitu. sebab saya suda penat nak melayan semua tu. dan saya rasa itu bukan keperluan saya atau sesiapa. betul lah. jangan buat baik sangat dengan orang. nanti orang pijak pale kita. ;) *nak pijak pale saya? pijak la kalau sampai. haha. ;) mungkin tak ada sifat baik dalam diri saya ni. mungkin itu punca saya jadi begini. tak apa lah.saya percaya pada awk. dan saya ucapkan terima kasih banyak banyak sebab tak henti henti support saya. saya hargai sangat sangat. awk kawan yang terbaik yang saya punya. kalau orang tak suka. suda lah. saya tak minta izin dorang pun. merekamereka. kitakita. ;) kan?

p/s : i heart you sayang. *beringat Dyla.

No comments:

Post a Comment