Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, August 13, 2010

wonderful

saya punya ramai kawan. kawan biasa. kawan baik. kawan rapat. kawan lawan. opss. hehe. orang kata, kawan susah senang sama sama susah nak jumpa. kalau jumpa pun. kawan senang je. ;)
kita selalu mengucapkan kat kita "kau lah BFF aku". tapi kita sedar tak apa maksud tuh?
na, aku guna ayat kau. hehe. ;)


ini best friend saya. Nurul Izzati binti Abdull Shukor. I love her so much. dah lama kami kenal. since kami tadika 5 tahun lagi. masa kecik, dia ni comel sangat. putih suci. hehe. bila dah besar. dia cantek. ;)
kalau nak tahu, dia ni seorang kawan yang agak gila gila jugak. walaupun ikut mood. ;) and kalau merajuk no 1. haha. tapi saya sayang kat dia. dulu masa sekolah, kami sama sama memakai pakaian seragam kuning (pengawas lah). seronok dapat berkawan dengan dia. walaupun dah lama tak jumpa sebab masing masing busy dengan kerja and life masing masing but saya tak pernah lupa dia. <3>




ini jugak best friend saya.ini ayna. Ainatul Mardhiah binti Hamzah. dulu dia rapat dengan Zaty. and bermula dia berkawan dan rapat dengan Zaty, sejak itu saya rapat dengan dia. Kami satu sekolah dulu. dia ni comel. and saya suka sikap selamber dia. sumpah sweet. ;) kalau orang tak kenal dia. mungkin orang kata dia over or gedik. tapi bila kenal dia macam mana, orang akan tahu siapa Aina sebenarnya. She's My Wonderful Friend. saya selalu kongsi macam macam masalah dengan dia. dia seorang pendengar yang baik. kami bertambah rapat bila dia satu tempat pengajian dengan saya. di Politeknik Shah Alam. junior saya nih. hehe. ;) dia bagaikan seorang kawan pelindung bagi saya. pangai dia yang gila gila dan selamber tu la yang buat saya suka kawan dengan dia. kadang kadang ikut mood jugak. hehe. tapi sebenarnya, walaupun nampak dia ni kasar pada luaran. tapi hati dia lembut. kadang kadang cepat tersentuh. dalam sesetengah hal. I love you Aina. *aku tak kutuk kau erk. aku jujur ni. hehe. ;)


best friend saya, harith. Mohd Harith bin Abdul Jalil. dia kawan baik lelaki saya. dia bagai kan bodyguard bagi saya. dia baik. pendengar yang bertauliah. hehe. ;) dia suka masak. kami memang rapat. tapi kadang kadang orang selalu salah tafsir bila kami berkawan. tak kisah la apa orang nak cakap. dia ni memang otak gila gila. hehe. ikut mood jugak. dia agak baran. tapi hati dia lembut. sesetengah hal je. and one more thing, dia ni romantik. haha. jiwang karat meyh. I love you Harith ;)



ini kami. saya sayang kat semua kawan kawan saya. saya rindu saat saat macam ni. lepak sama sama. gelak sama sama. kutuk mengata sama sama. hehe. ;) tapi sekarang mesti susah nak dapat macam ni lagi. sebab masing masing busy. dua belajar. dua kerja. and mesti lagi susah nak macam ni dengan apa yang berlaku. tapi apa pun, saya tetap sayang mereka. and mereka masih kawan kawan terbaik saya.

p/s : saya sayang kawan kawan saya. ;)


ikhlas dari hati



No comments:

Post a Comment