Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 1, 2010

anniversary

HAPPY 1ST ANNIVESARY SAYANG

THANKS FOR BEING WITH ME AND WISH TO CELEBRATE THIS SPECIAL

DAY WITH YOU MANY MORE YEARS TO COME

I LOVE YOU, MUHAMMAD EZZUAN.




Pejam celik pejam celik. Dah setahun dah relationship saya dengan dia. 27 Oktober 2010 menjadi penentu setahun hubungan saya dan dia. Mungkin saya agak teruja kerana menanti tarikh ini tapi teruja saya di tambah dengan kegembiraann yang sangat sangat tak dapat saya lupakan.

Mengenalinya adalah perkara terindah dalam hidup saya. Berkenalan dengan dia adalah saat yang amat saya hargai. Walau pun sudah setahun tapi seakan baru sebulan. Hehe. (saya memang jiwang, so?) ;)

*bila teringatkan balik, kelakar macam mana kenal dengan dia. Hehe. ;)


saya mula jadi tak peduli bila ramai yang pertikaikan yang saya tak sesuai dengan dia.

yang penting saya happy.


*bukan nak bangga diri. Tapi tak salahkan?







No comments:

Post a Comment