Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 4, 2010

berhabuk suda


hai.. rasa dah lama sangat tak update blog ni. hehe. berhab
uk suda rasanya cerita cerita kat sini. hehe. bulan November adalah bulan kerja saya. haha.
kerja RasaMas je. walaupun tak sampai sebulan tapi sangat menyeronokkan. walaupun kadang kadang saya tak seronok tapi totally saya sangat suka kerja
saya. hehe.

permulaan kerja saya bermula apabila saya dua hari selepas saya menempuh alam pelajaran saya. lepas dua hari dok sibuk dengan buku. *haha. walaupun dua paper je. tapi alhamdulillah result yang saya dapat sangat memuaskan hati saya. amin. ;)
ketika bekerja di RasaMas, banyak yang saya pelajari. penat. ketawa. tension dengan pelbagai pihak. haha. lebih lebih lagi customer la. haha. tapi biasalah. nama pun customer. penting kan kesempurnaan. macam kita la bila ada di tempat dorang. hehe. Kerja sebagai Pelayan Part Time dari pukul 12 tengahari sampai 9 malam memang bu
at saya lupa pada semua benda. ye la. balik balik rumah, benda pertama yang terlintas dalam otak ni adalah MAHU TIDUR! hehehe. sampai lah 30 November. tapi alhamdulillah kerja saya sangat seronok. haha. berkenalan dengan semua orang. cuma pengurus kawasan je saya tak sempat kenal. haha.







No comments:

Post a Comment