Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 11, 2010

kehidupan saya

hidup ni tak ubah macam roda kan? akan berputar putar. kadang kadang kita kat atas. kadang kadang kita kat bawah. dan cuma yang penting, kita kena tabah hadapi ni semua.

zaman saya sebagai pelajar dah berlalu. dan insyaallah kalau tiada apa apa yang menghalang, saya ingin meneruskan lagi gelaran sebagai pelajar. wish me luck.
cemburu dengan rakan rakan seangkatan dulu yang dah mula ingin memegang diploma.
*sabar dyla. hari awak akan tiba. ;)

bekerja di sebuah syarikat memang sangat menyeronokkan. walau pun kadang kadang bosan menerpa pada diri. kadang kadang rasa malas menyelubungi diri. tapi pengalaman ini sangat menyeronokkan saya. peace. hehehe.

kawan kawan yang semakin lama semakin bertambah ramainya melengkapkan lagi kehidupan seharian saya. saya dah mula jadi tak peduli pada hal dulu yang sangat membuatkan jiwa saya bertambah serabut. tak salah kan?

semakin hari semakin bahagia saya dan dia. gelak tawa bersama dan suka duka kami membuatkan kami bertambah erat. apa yang saya harapkan, hanya restu dari setiap pihak yang saya sayangi. amin. mudah mudahan.

saya harap kan, kehidupan saya biarlah bahagia dan sempurna dengan adanya mereka yang sangat saya sayang. insyaallah.


Love,
Dyla..

No comments:

Post a Comment