Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 2, 2011

tiap hari sayang


tiap hari sayang. *cewah dah macam iklan FAIR N LOVELY pulak. hehe. itu yang saya rasa sekarang. ouchh. ;)
yess. i love my life now. walau pun kadang kadang macam tsunami gak. haha.
* ye la. dyla ni kejap nak kerja n study out campus. kejap nak kerja tak nak study dah. kejap nak study tak nak kerja. hehe. :)
tapi bila fikirkan balik, i nak study la. hehe. jiwa ni membakar bak orang bakar hati ni ngan lighter. haha. tengok kawan kawan yang sangat teruja untuk sambung study, saya buat keputusan untuk meneruskan pembelajaran saya. buat masa ni. biarlah saya mencari rezeki dahulu. INSYAALLAH, tahun ni saya bakal melangkah semula ke alam POLITEKNIK. * harap harap PSA lagi. hehe. tak suka duduk jauh jauh and duduk hostel. haha. tak nak jauh ngan my family and my Shrek tu. hehe. ;) ilovethem. ;)




No comments:

Post a Comment