Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 1, 2011

kenapa June saya macam ni?

rasa macam dah penuh dah kejadian dalam JUNE saya ni? kenapa JUNE saya macam ni? kenapa JUNE saya tak semanis macam saya sambut dulu? Bye May Hello June? ha? kenapa?

weyh banyak benda jadi bulan JUNE ni. hate it?! serius. ok malas nak cover dah. go to the hell semua tu. stress weyh. macam nak gila. bole gila tak? kenapa macam ni yang saya terima? apa salah saya? tak suka la. benci gila.

hahaha. padan muka dyla. awak suka lebih lebih dalam semua hal kan? so, ini yang awak terima. padan muka. tanggung la sorang sorang. tak ada sape nak tanggung lagi.

*hati kecil saya pinta, ceriakanlah hidup saya balik. walaupun ada 10 perkara, ceriakanlah pada 1 perkara sekali pun. saya mohon Ya Allah. perkenankan lah doa saya. saya tak minta banyak :'(


No comments:

Post a Comment