Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, September 3, 2011

perangai apa tu?


saya bukan tak suka tengok orang lain gembira tapi saya tak suka bila orang lain jugak yang mengalami kekecewaan. kalau kita nak merasakan kegembiraan, tak boleh ke bagi orang lain rasa macam tu jugak? tak perlulah buat sampai orang lain bersedih. awak hebat sangat ke bila dapat buat orang macam tu? awak jamin ke dengan mendapatkan kegembiraan macam tu awak kekal lama. nauzubillah, tidak terniat untuk saya mendoakan yang buruk pad orang lain.
tak tahu lah kenapa, saya makin tak suka perkara perkara macam ni. ya, saya juga manusia biasa yang selalu buat kesilapan, tapi bila kita lakukan kesilapan, janganlah ulangi kesilapan tu lagi. takkan ke mana pun. percayalah~

erm. nak biarkan, ada di depan mata, jika diluahkan, kata kita menyibuk lak. hahaha. apa apa tah.


*saya masih bersyukur punya orang yang betul betul saya sayang di sekeliling saya. thanks Allah. :')


No comments:

Post a Comment