Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, September 3, 2011

thats why i love him

mungkin siapa yang baca ni mesti rasa saya macam nak menggedik or menunjuk. hahaha. i don't mind. tak salah apa apa pun. hahaha.

yes! i love him so much. pada siapa? of coz la pada incik Ezzuan saya. hehehe.
kehidupan saya bila bertemu dengannya buat saya semakin teruja untuk menghadapi semuanya. dan saya bersyukur pada Allah sebab pertemukan saya dengannya. selain keluarga saya, dialah peneman saya bila saya susah dan senang. dan sentiasa ada dengan saya bila saya mengalami apa jua keadaan. thanks love. :)

kita sukakan bila apa jua yang kita buat dihargai? even bukan dengan harta benda sekali pun. itulah yang saya rasa hari hari :)

mungkin perkenalan kami agak singkat untuk saya ceritakan. dan mungkin ada yang kata "ala baru setahun jagung, semuanya indah." yaa. mungkin tapi perasaan saya ini tak sama dengan yang lain. :)
*emo kejap Dyla ni.

orang kata, kita jangan nak nilaikan seseorang tu hanya pada keburukannya, dan dalam keburukan mustahil tiada kebaikan yang pernah dia lakukan pada kita. :)

saya harap hubungan saya dengan dia berkekalan sampai bila bila. :) saya sayang awak Ezzuan :)
terima kasih untuk 1 tahun 10 bulan ni dan saya harap kita dapat menghitungnya bersama sama sampai bila bila :) insyaallah.

*entry saya bukan niat untuk berbangga dengan apa yang saya ada cuma mahu meluahkan apa yang saya rasa. maaf jika tak suka. ini blog saya :)




No comments:

Post a Comment