Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 8, 2010

mengisi masa lapang dengan muzik

muzik memang dah sebati dengan diri ni..sebelum tidur, bersiap ke kelas,sedang online sumenye ditemani muzik! i love music! <3

lagu yang sering menjadi pilihan saya:

1. Cheryl Cole - Fight for this love *suka lagu ni sebab my brother suka.. ;)

2. Shania Twain - You're Still The One *start suka lagu ni bila dengar kat Majlis Perkahwinan Kakak Azni

3. Gio - Bila Cinta *sangat addicted cerita Lagenda Budak Setan

4. Geby - Tinggal Kenangan *someone bagi..kenangan dulu

5. Iklim - Bukan Ku Tak Sudi *jiwang maa..

6. Ika Putri - Aku Perawan *OST Virgin

7. Luna Maya : Suara (Berharap) *suka rentak lagu ni.. ;)

8. Charish ft Iyaz - Pyramid *Kawan suka lagu ni.. ;)

9. Rihanna - Take A Bow *antara lagu Rihanna yang saya suka

10. Rossa - Hati Yang Kau Sakiti *my boyfie suka muzik dia.. ;)

sebenarnya banyak lagu yang saya dengar tapi list atas ni adalah lagu yang wajib saya dengar..

*saja je mau share..

No comments:

Post a Comment