Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 16, 2010

andai awak berada di tempat saya

berada dalam dilema sekarang. memang susah. aduh. tak tahu macam mana untuk membuat keputusan.
maaf. saya bukan sengaja untuk menipu atau menutup sesuatu perkara. saya buat ber-sebab. bukan saja saja. entahlah. tak tahu siapa yang perlu saya lontarkan luahan rasa hati ini. tiada siapa yang menyokong. tiada siapa yang ingin memberi tunjuk ajar. kadang kadang terfikir. salah kah saya? saya ingin cuba menyenangkan orang lain. bukan untuk kesenangan saya semata mata. bukan. tapi. entah lah. sedih di hati ini. tapi saya tahu. semua dah terlambat. jika ingin putarkan masa juga. mungkin tak dapat. siapa saya? seorang gadis yang berulang kali melakukan kesalahan. maaf andai perlakuan saya tidak menyenangkan.
tapi pernah tak terfikir? andai awak yang berada di tempat saya. apa yang anda akan lakukan.

dyla..

No comments:

Post a Comment