Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 27, 2010

saya dan awak

saya tujukan pada sang kekasih hati saya yang buat saya jual jual mahal dulu + tak suka layan dia. hehehe.

HAPPY ANNIVERSARY YANG KE 11 BULAN YOUT.
hehehe.
i loike nama tuh. hehehe.
saya harap awak bahagia dengan saya?
bahagia ker? mesti lah.
even banyak kali dah macam kucing anjing (tapi tak selalu la and saya selalu kalah)
saya tetap sayang kat awak wahai Mr.Ezzuan.
saya harap hubungan kita kekal sampai bila bila.
and akan jadi macam ni selalu dan takkan pudar.
tu je ok?
malas nak taip banyak banyak.
thanks for everything.
terima kasih untuk McD.
terima kasih sebab sibuk alih alih motor kat airport. hahaha.
terima kasih sebab sudi nyibuk jawab kat pegawai bank. hehehe. paham tak?
terima kasih sebab sanggup curik curik masa datang airport even tak dijemput. hehehe.
and saya dah mula tak pedulik bila orang cakap negatif pasal kita.
saya tak amik hak orang ok! -_-

ILOVEYOUSOMUCHDARLING.




No comments:

Post a Comment