Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, October 5, 2010

perasaan dikala ini.


tak tahu la kenapa. asyik sentap je. asyik sensitif je hati ini. asyik gatal nak nanges je. tak malu betul awak ni. kenapa yer? apa sudah berlaku. mungkin peredaran hidup saya dan juga sekeliling saya yang semakin hari semakin berubah. kadang kadang tak sedar benda itu terjadi. kenapa agaknya? tapi ada masa, hati ini macam nak jerit kat dunia nak bagitahu "saya sangat gembira hari ini". tapi kenapa rasa itu cepat sangat berlalu? tak sampai 24jam? kenapa yer? adakah saya tak patut miliki semua tu? adil ker? mungkin saya yang sangat mengikut kata hati ni. bila niat sedih, sedih la ia. begitu? saya tak pasti jawapan untuk diri saya tuh. awak ada jawapannya? boleh bagitahu saya, dan mencari perasaan saya yang ingin melompat lompat girang tu?
*saya mencari mengapa?

No comments:

Post a Comment