Dyla

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, October 5, 2010

princess

gambar ni diambil masa kami berjumpa pada 3hb Okt.
kenangan terindah saya.

siapa yang tidak mahu persahabatan dengan kawan kekal sampai bila bila?

siapa tidak mahu punya teman dikala suka dan duka?

siapa tidak mahu kawan yang sentiasa memberi semangat pada kita?

ye. saya mahu itu semua!

ok ok. bercerita mengenai persahabatan. ha yang kat atas ni adalah dua orang puteri yang sangat saya sayang. hahaha. Aina, ayat Lesbo tak? hahaha. yes. mereka sangat sangat terbaik dalam hidup saya. walaupun banyak kali bukan jarang yer? bergaduh gaduh. hahaha. sakat sakat. kutuk kutuk. mereka terbaik untuk saya. ye. dan kawan kawan saya adalah yang terbaik yang pernah saya ada. walaupun kadang kadang tak sempat jumpa *nama je tinggal di Zon yang sama

tapi kami masih akrab macam dulu. bila jumpa mereka, mesti tak ingat dunia. hahaha. macam macam bercerita. dari yang itu. sampai yang ini. hehehe. seronok!

dan saya sangat sangat hargai bila kami berjumpa. walaupun sekejap. hehehe.

dan terima kasih korang sebab ada bila aku susah.

love both of you.


*tiba tiba rindu korang taw. ;)

No comments:

Post a Comment